Medarbejdere til møde

Executive Assistant til organisationsudvikling

Hos Novafos har vi ambitioner om at være et forsyningsselskab helt i front, når det gælder udvikling af grønne, stabile og innovative løsninger, der leverer rent og sundt drikkevand, laver vigtig klimatilpasning og håndterer samfundets spildevand.

Dette forpligter – og Novafos skal derfor være på forkant med viden, arbejdsmetoder og teknologier, samtidig med at vi opretholder fokus på sikker og effektiv drift samt opfyldelse af ejerkommunernes miljø-, klima-og servicemål.

Vi søger en Executive Assistant til afdelingen for Forretningsudvikling, specifikt inden for ledelsessystem, der brænder for at støtte og løse opgaver for direktionen og CEO’en, så Novafos kan fortsætte det vigtige arbejde med at skabe grønne løsninger for fremtidens generationer. Stillingen er nyoprettet, hvilket vil give dig mulighed for at være til at præge stillingen

Om afdelingen

Ledelsessystemteamet spiller en central rolle i at støtte Novafos’ arbejde med bæredygtighed og bestræbelser på at reducere klimapåvirkningen, og fungerer som et afgørende styrings-værktøj, der fastlægger rammerne for, hvordan hele organisationen arbejder, fra drift til direktion. Som Executive Assistant vil du referere til teamlederen for ledelsessystem og blive en integreret del af et team bestående af 7 engagerede medarbejdere. Teamet arbejder med en bred vifte af opgaver, herunder implementering og drift af ISO-certificering samt introduktion af bæredygtighed og asset management. Faglig stolthed, tværfagligt samarbejde og en hjælpsom tilgang er centrale værdier for teamets arbejde.

Om stillingen og ansvarsområder

Som Executive Assistant vil dit primære ansvar vil være at assistere direktionen og CEO’en med opgaver vedrørende virksomhedens forretningsudvikling. Du vil i rollen opnå dyb indsigt i det strategiske arbejde og trives derfor også med projekter, som vil kræve langtidsplanlægning. I forlængelse af dette vil du blive involveret i projektarbejde og agere projektleder på strategiske og organisatoriske udviklingsprojekter, der blandt andet omfatter virksomhedens koncernstrategi, ledelsesudvikling, forretningsudvikling samt bæredygtighedsstrategi. Derudover vil du: 

  • Etablere og styre årshjul samt sikre overblik over målstyring
  • Planlægge bestyrelses - og direktionsmøder i forbindelse med koordinering, opfølgning, dagsordener, og skrivning af beslutningsreferat
  • Planlægge og faciliterer chef- og lederseminar i tæt samarbejde med direktøren for forretningsudvikling.

Din profil

Vi forestiller os, at du:

  • Har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau
  • 2-3 års erfaring fra en lignende rolle
  • Har strategisk tæft og erfaring med at facilitere processer
  • Har erfaring med projektledelse
  • Har erfaring med organisationsudvikling
  • Er god til at etablere relationer og skabe netværk
  • Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket
  • Er god til at formidle i tale og skrift.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

I Novafos er vi gode til at tage imod nye kolleger, og vi glæder os til at byde dig velkommen. Det er vigtigt for os, at du er glad for dit arbejde, og du får høj grad af frihed til selv at tilrettelægge dit arbejde. Vi tilstræber en hverdag, hvor du finder balance imellem arbejdsliv og fritid. Hos os får du flekstid og mulighed for at arbejde hjemmefra op til 2 dage om ugen.  

De praktiske detaljer

Dit arbejdssted bliver på Blokken 9 i Birkerød, og da du jævnligt vil være ude på projektet, forventer vi, at du har kørekort til personbil. Løn efter gældende KL-overenskomst og kvalifikationer - vi har betalt frokosttid. I kælderen har vi motionsrum, cykelparkering og omklædningsrum. Du kan også lade din elbil på arbejdet.

Har du spørgsmål?

Vi benytter Capax Recruitment til rekrutteringsprocessen. Har du brug for at høre mere, inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Rikke Michaelsen på telefon 42 91 06 49 eller på mail rmi@capaxrecruitment.com

Send din ansøgning og CV her. Vi holder samtaler løbende.